ett tag sen

aja jag vet jag är sämst på att uppdatera min blogg. men jag är i en period där min deppresion svajar upp och ner som någon jävla berg och al bana och jag är tömd på energi på kvällarna så jag orkar ej blogga och på dagarna hinner jag inte via mobilen då jag har möten konstant.
 
 
förra veckan fick jag flytta på nästan alla mina möten då jag hade hand om min älskade dotter Isabella för hon hade åkt på dubbel sidig ögoninflamation så jag var med henne så rikard kunde jobba.
 
denna veckan har det varit fullt ös med hittills och kommer nog fortsätta så resten av veckan  med.. har en miljon möten att hålla koll på.
 
igår var en relativ lugn dag förutom att man satt i telefomn totalt hela dagen.
 
idag så var det möte på socialen sen ner till arbetsförmedlingen och massa sånt hann även med en fika med rikard.
 
i morgon ska jag påbörja min terapi som kommer vara i 1,5 år på capio. 
 
torsdag ska jag på individuellt samtal hon psyk.
 
fredag ska jag på möte på arbetsförmedlingen
 
sen är det jul helg igen. veckorna bara springer förbi hela tiden tycker jjag man hinner knappt med.
 
annars händer inte så mycket i mitt liv. bara det gamla vanliga söker lägenhet och söker en massa jobb men går ju skit på båda de hållen men bara kämpa på och aldrig ge upp.
 
även fått i orning på alla mina mediciner nu med äntligen.
 
så nu börjar man fungera som en människa igen. 
 
ända jag inte har kontroll över är mina panik attacker men det kommer väl med tiden det med..
 
och har jag haft jobbig natt blir dagen riktigt seg då jag är extremt trött men får ej somna för då är näst kommande natt med förstörd. 
 
men jag går in djupare på min hälsa i ett annat inlägg
 
nehe nu kommer jag ej på något mer att skriva så får väl avrunda detta inlägget här..
 
xoxo madeleine
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0