en dag som var helt jävla underbar men sen ja,,,

heft en sån dr underbar dag myst med mina älskade änglar och bara njutit av att vara mina älskade barn.. haft bland annat min underbara dotter sovande på mitt bröst och jag njuter verkligen av de gångerna det händer..
 
 
sen åkte jag till scan och väntade på lasse innan det var dags att åka hem.. 
 
vart ett stopp på parekeringen och babbla med lite folk. 
 
 
sen blev det ett stopp i åtvid fixat ner priset på en bil till boda så vi fixade det sen bär det av hem.. 
 
ätit lite och nu sitter man här och lyssnar på depp musik och bara känner sig förlorad igen,.. 
 
trodde verkligen att detta skulle vara min dag en dg jag bara känner mig glad och lycklig men tyvärr ville sig livet annorlunda
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0