väntar på operaion

i torsdags morse åkte jag till akuten pga min jävla gallsten. 
 
jag blev inlagd på KAVA då de trodde jag skulle bli opererad under kvällen, natten eller dagen efter.. nej se du det blev jag inte ligger ännu på kava och inväntar operationen är hopplöst under helgen.
 
haft en tuff dag mentalt med mörka tankar men börjar bli bättre tack vare den natt sköterskan som får mig att inse att jag alltid kan komma ut till dem eller ringa så kommer de till mig och pratar en stund. 
 
från midnatt är jag fastande igen.
 
haft lite otur igår kväll och idag med kramper och svimningar där jag varit svår att väcka vi vet dock inte varför.
 
vet inte vad jag mer ska säga är helt slut mentalt och har inte så mycket krafter kvar på grund av gallstenen och den smärtan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0