dags igen..

japp var ju som sagt ett tag  sen igen jag ,skrev..
inte orkat hålla på via mobilen helt enkelt.
men nu  har jag en dator så nu ska jag väl kunna uppdatera lite oftare och til oh med kunna få med lite bilder också.. 
 
händer ej så mycket i mitt fantastiska liv vill jag ej påstå.
 söker boende och det vanliga som alltid. ska på ultraljud i morgon och kolla njurarna och sen på självaste midsommar ska man till läkaren och få reda på vad ultraljudet visatt eller inte visat. 
 
så blir att sova i linköping torsdag til fredag sen åka ner till lasse på fredag eftermiddag igen.
 
 
förra helgen var jag med barnen och min lilla vincent blev jättedålig och kräktes massor och ock även feber. 
 först igår blev lill killen okej igen. sen var det möte på dagis i går med ang när han ska börja på ljungsbro skolan i höst.. kkan inte fatta att min lilla plutt har blivit så stor redan vart tog alla dessa jäkla åren vägen..
 
får se vad som händer i helgen och nästa veccka det är sånt man får se då.. ska försöka få ihop allt när lasse går pp semester med alla läkarbesök, terapin och tandvården men det löser sig ska jag nog  se till lite puzzlande bara sen funkar det utan problem tror jag nog.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0