Många måsten

Idag är det fullt ös som gäller. 

Vårdcentralen angående problemen med mina gallsten hoppas de beslutar att den ska tas bort. 

Sen är det läkar besök på Capio för att nytt utlåtande ang körkort tillståndet det får han inte skriva utan att träffa mig så det är ett möte på max tio minuter. 

Sen blir det att flumma runt på stan ett par timmar innan jag ska tillbaka till Capio kl två för individuell terapi o 45 minuter. 

Ska även luncha med en gammal kompis när man ändå har ett par timmar fritt så det ska bli trevligt. 

Sen är det fullt ös mot ljungsbro som gäller och hämta knoll och tott.  

Hoppas på en lugn kväll utan smärtor i gallan är så trött på den smärtan nu.  

Bjuder på en bild när man är ganska nyvaken 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0