dags för en comeback

har länge låtit bloggen ligga på is inte haft orken till att skriva. men nu börjar glädjen och inspirationen komma tillbaka.
 
barnen växer så det knakar min lilla isabella är inte så liten längre hon har blivit fyra nu i sommar
jag förstår inte vart tiden tagit vägen den bara försvann. hennes nya tänder är på väg ut nu med ser de sakta med säkert komma neråt nu så ska bli spännande och se om de är skadade efter olycken eller om de klarat sig.
 
 
Min stora pojke vincent blir ju sju om några månader och börjar första klass i höst shit vad hände hänger inte med alls, han har utvecklats nått så enormt mycket sista året och han är ingen liten kille mera. 
så snart är det dags med läxläsning och sånt det ska bli riktigt kul faktiskt. 
 
 
Händer en massa annat i mitt liv nu med har jobbat denna sommar i stan på ett sjukhem, där jag trivs kanon bra men har haft otur med en del. skadat ena foten och lite annat men jag kämpar på iaf.
 
Sen har rikard och jag varit hos vår hyresvärd och skrivit på en överlåtelse på lägenheten till mig då han ska flytta första september. det kommer bli märkligt men är vad vi båda behöver för att kunna gå vidare i våra liv. 
 
barnen tycker ju så klart agtt det är konstigt och jobbigt men jag vet att det kommer bli bra i slutänden ändå.
 
ska försöka hålla i gång bloggen och blogga så myket jag kan men minnit är ju som en guldfisk och ofta saker som kommer emellan..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0