sommaren 2015

 

denna sommar har bjudit på många olika upplevelser jag kommer enbart fokusera på de bra och fina upplevelser, ja vill bara minnas det bra och glömma de stunder som varit mindre bra.

Det har varit en annorlunda sommar men den har ändå varit bra.

 

Börjar sommaren i maj med att Sabina dansade balen är så stolt över henne hon var så vacker i sin klänning. Sen tog hon studenten i juni med, kan lova jag var en stolt faster den dagen. Kan inte fatta att hon tagit studenten vart tog tiden vägen kan inte fatta att den sprungit iväg så snabbt.

Innan mamma och jag åkte ner för att se Sabina springa ut var det god frukost hos mamma

 

 
 
 ,
 

 

Resten av juni var lite ja tumultartad så den går vi inte in mer på.

 

Sen kom juli månad och knackades på dörren. Min lilla prinsessa blev 3 år och ja stolt mamma som man är så firades det med rejäl Mimmi tårta och sen fick hon sig en trike och massa andra roliga leksaker.

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

Blev även en tur till Visingsö med barnen vilket var väldigt kul och avslappnande och varmt köpte rökt fisk till mamma som hon älskar och honung till mig och rapsolja.

 

Blev några turer till Vadstena med och gick på nostalgi älskar att se gamla fina bilar. Första gången i år jag var där var med en väldigt god vän hade en super trevlig kväll där.

 

 

Mina sömnproblem förvärrades med under juni och juli men fick till slut nya tabletter som hjälpt mig att sova sen dess.

 

Sen var det besök på Kolmården och busfabriken som gällde med.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Många fina turer i skogen blev det med hittade massor av kantareller vilket jag älskar. Kunde verkligen tillbringa timmar i skogen

 

 
 
 

Augusti har varit en lugn men stressig månad. Vincent började sexårs på skolan och bellan skulle tillbaka till dagis,

 

Tyvärr blev det en tuff månad känslomässigt med då vi tyvärr fick avliva sonens katt simba akut pga. urin sten. Aldrig sett min pojke så krossad och veta att jag inget kunde göra var hemskt. Jag tillbringa många timmar själv med att gråta efter den älskade kissen

 

 
 
 
 
 

En tur till Söderköping hann vi också med vilket barnen gillade massor de är ju helt tokiga i glass.

 

 
 
 
 
 
 
 

Sen en kryssning med mamma till Helsingfors i kommodor hytt med lyxig frukost och super god mat kan lova att den resan njöt jag av som fasiken.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Denna sommar har även gett mig stunder som bara kan visas i bild men de betyder så otroligt mycket för mig.

 

 

 sen avslutar vi med en del egobilder som jag faktiskt är nöjd med och bilder på mina älskade änglar

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
här är även min lilla kisse som bor kvar hos lasse tills hag får eget boende min fna belse
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0