en dag i staden

japp då var det måndag igen opch det var dags att åka upp till staden.. åkte hem till mamma frör det skulle komma och mäta värmen och mamma hatar att ha okända människor där när hon inte är hemma så jag satt där hela dagen.
 
passade på att söka lite jobb när man ändå satt med hennes dator. 
 
 
sen hade mamma fixat lunch och fika till mig så då var den dagen räddad med. 
 
sen vart kl 15 och det var dags att böröja färden emot resecentrum och sen ut till tornby och invänta att lasse slutade jobbet.
 
även om jag var tidig jade jag sällskap av sonny, ceder, linus, magnus och timpah så man känner sig inte ensam i alla fall och det äär ju tur det.. hekt underbara människor man fått som vänner där,
 
sen var det dags att åka hem till boda igen.. 
 
sovit som en jävla kratta den här helgen natten lördag till söndag somnade jag kl 05 och vakna 12,30 och natten till idag somna jag 02,30 och vakna 05,30 usch vad pigg man känner sig. 
 
i morgon har jag ingen gruppterapi heller såå får se vad man hittar på i morgon kanske blir att packa en del kartonger i lägenheten kanske blir att ta en kaffe med några vänner vi får se när den dagen kommer, 
 
nehe om man kanske skulle ta och sätta sig med sin externa hårdisk och börja rensa bland bilder vilka som är mina och vilka som är rikards och vilka som ska kopieras så vi får varsina kopior på dem.
 
kommer ju ta ett tag att fixa det är ju bara ca 10,000 bilder att gå igenom och ca 40+ mappar med att gå igenom sen ska jag kopiera alla de filmer och och musik som jag vill ha poch ja det är ett jäkla jobb men får ta lite varje dag så ska det nog gå snabbare än vad man tror .. 
 
 
det var det för denna gången får se när nästa blir inte alltid jag har datan och orkar inte alltid blogga via mobilen men ja vi får se hur jag löser det
 
xoxo madeleine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0