vilka dagar :)

Igår firade jag mamma som fyllde år i veckan. Barnen lekte massor hos mamma. Åt smörgåstårta och kakor och.muffins. 

På kvällen åt jag kräftor fy fan så gott älskar ju skaldjur. 

 

Idag började jag dagen hos tandläkaren. Undersökning plus att han fixa ett hål som var litet men visade sig vara akut. Sen blev det en pizza till lunchen.  


Eftermiddagen var man i Åtvidaberg och hade en trevlig eftermiddag / kväll. 

Nu är det dock dags att sova. Äntligen kallare ute så jag kan sova med mitt tyngdtäcke med sover bättre när jag har den. Den väger ju bara 8kg hehe. 

I morgon är det mbt terapi som gäller och sen får vi se som mer sker. 

God natt alla sov gott 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0