Dagen igår var underbar

Vaknade skapligt sen ner till vårdcentralen här o kolla om de kunde ta mina blodprov men när de såg mina armar vägrade dom. Så fick åka till berga istället.

Så ringde en polare som körde.mig till angelika skulle lämna lite saker till hennes barn och till henne och hennes man. 



Satt och pratade där en stund och fick beta att angelika ska höra.ytterligare en gadd på mig. 

 
Sen ner till vårdcentralen i berga och fixade mina prover så bara hoppas att levern inte är skadad av gallstenen. 

Sen åkte jag och handla till kvällsmaten. Var så sugen på att grilla. Så blev kyckling och bea och potatis bakelse. Var super gott faktiskt
 Kan varmt rekommendera den potatisen är som mini potatis gratäng.  








Resten av kvällen blev lugn myste med barnen och så.

Sen när idag satt på balkongen senare var himlen så vacker så satt där ett tag och bara lätt mina tankar fara runt och lägga sig i rätt fack 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0