många tankar och många känslor.

sen jag skrev sist har det varit många tankar och känslor som farit runt inom mig som jag har varit tvungen att fokusera på.
 
min terapi går kanon både den i grupp och den enskilda terapin går bra just nu faktiskt, dock river de upp gamla infekterade sår som jag har gömt undan under alla åren.
 
sen har denna veckan varit tuff med då jag tänkt mycket på min pappa med om allt som hände från den dagen när jag med uppe hos onokologen och såg mammas ansikte efter att de varit inne hos läkaren
tills den dagen pappa somnade in.
varit jävligt jobbigt men har bearbetat det ganska rejält nu. i natt satte jag mig och skrev i mitt block då jag ej kunde sova på grund av alla tankar som for omkring inom mig. 
 
så efter tre timmar med tårar och tankar och lite skrivande kändes det som att jag precis bestigit ett mega stort berg.  känns som en befrielse som att det där mörka jag inte velat ta tag i det känns som jag äntligen jag börja berarbeta klart och kunna gå upp till pappas grav och för en gångs skull kunna säga farväl till pappa och släppa taget.
 
jag kommer alltid att älska dig pappa men nu är det dags att jag går vidare med mitt liv. det är dags att jag vågar säga att du aldrig kommer hem igen. 
 
saknar dig så otroligt varje dag saknar att kunna prata om allt och be om hjälp med allt. saknar ditt skratt, dina dumma kommentarer och as dåliga skämt, jag saknar glimten i dina ögon och alla dumma bus du kunde hitta på. 
 
mest av allt saknar jag alla stunder vi kolla på discovery och F1 du lärde mig så himla mycket men jag hade mer att lära men du hann aldrig läraa mig alla saker så nu får jag försöka lära mig dem endå ensam utan dig. 
 
puss och kram alla där ute
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0