23/12-09

idag kom pengarna in på kontot härligt. då bar det av till city gross och storhandla sen blev det tornby och hitta julklappar fy fan vad folk jag hatar linköping eller snarare ala städer när det ska julhandlas folk blir som glaningar då.... sen åkte vi hem och packa upp allt sen åkte vi snabbt till ullstämma och lämna saker och sen blev det en sväng till min käre bror enneth och fick och myste lisas bror och hans fru var där med... vincent var mycket populär och morbror kenneth blev glad av att se honom...

sen bar det av hem och äta lite och sova tidigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0