blev visst ett par dagar utan text

har varit på olika besöka på förlossningen då den bm och den läkare jag besöker oftast är där och arbetar så har varit där två gånger denna vecka. läkar undersökningen visar att han inte är redo att komma ut än jobbigt vill ju ha min lilla pojke i min famn nu ju...

har varit hos mamma och pappa i torsdags och hjälpte mamma med hennes nya data och åt middag hon bjöd på köttgryta gjord på biff och sen potatis till det. var jätte mysigt.

igår tog vi det mest lugnt var på net on net och kolla lite hitta lite små saker som man alltid gör när man är iväg och kollar runt. köpte även en ny mobil till mamma som är bättre än den hon hade som snart är 10 år gammal eller nått....

i onsdags var vi barnvakt till brorsans minsta eftersom han och tjejen var på wiskey provning med mamma blev ganska sent tyvärr men men shit happends..


idag har vi bara tagit det lugnt jag har sånna förvärkar så jag blir tokig. varit en sväng är på sen eftermiddagen till mamma och pappa och lämna pengar till pappa eftersom jag sålt saker åt honom på blocket och sen lämnade vi mobilen till mamma och fixa lite med datan. sen åkte vi och handla lite mys och nu ska vi snart äta. idag serveras fläskfilé wok med stekta nudlar till. och till kvällen är det mys med lite godis, chips, dricka och tv och men tjockis mage i rikards famn.....

undrar om man glömt skriva något?? hmm nej tror inte det.. hörs i morgon igen

puss och kram...

älskar dig rikard och mamma älskar dig vincent kom ut ur magen nu.....


Kommentarer
annica

Vad roligt att kunna följa din blogg gumman=)

Hoppas allt är bra med dig, om man bortser från all värk du har..Snart är det över å ni har er lilla grabb=)

Kram Annica

2009-11-01 @ 12:04:16
URL: http://annica123.blogg.se/
annica

Jag kan nog egentligen lite när som..=)

Kul å ha bloggar att följa=)

Kram

2009-11-01 @ 21:59:05
URL: http://annica123.blogg.se/
annica

Jag har den boken hemma, lånat den av en kompis..Verkar va en jobbig kurs tycker jag...kanske inte så svår, men tidskrävande..Men får väl se när jag väl satt igång sen..

Kram

2009-11-02 @ 13:42:02
URL: http://annica123.blogg.se/
annica

Jag har den boken hemma, lånat den av en kompis..Verkar va en jobbig kurs tycker jag...kanske inte så svår, men tidskrävande..Men får väl se när jag väl satt igång sen..

Kram

2009-11-02 @ 13:42:09
URL: http://annica123.blogg.se/
annica

Hej gumman! har redan den boken..fast känns inte som jag har jätte mkt användning för den..Men lånade den av en kompis så behöver inte din. Men tack för att du tänkte på mig=)

Kram

2009-11-02 @ 17:57:55
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0