Dags för mig att ge mig in i Blogg djungeln

trodde aldrig att jag skulle hamna här sitta och blogga om mitt liv och mina dagar men men man kan ha fel.
räknar ner till förlossningen nu är ju beräknad till den 17:e november 2009 och har haft kraftiga förvärkar länge nu vilket är bra för det underlättar vid förlossningen har jag fått veta av barnmorskan. även hunnit med att vara nära en förlossning för ett par veckor sen men läkaren lyckades stoppa det vilket är otroligt skönt.
Idag måndag händer inte mycket ska snart ställa mig och diska lite hade jag tänkt och min underbara fästman/sambo Rikard ska ta och tvätta. sen blir det att handla lite och om jag har tid och lust kanske jag tar mig ner till kvinnohälsan och tar min spruta mot svininfluensan men annars kanske jag gör det i morgon när jag ändå har tid hos barnmorskan.
Längtar efter min lilla Vincent nu vi har ju redan bestämt vad han ska heta fick veta tidigt i graviditeten att det är en pojke som ligger och sparkar och boxar sönder min mage. Då vi fått veta ett år tidigare fått veta att jag inte kunde bli gravid och sen lyckades ändå valde vi namnet Vincent efter som Vincent betyder "den segrande"
ja det var väl det för nu i alla fall skriver mera i kväll om något nytt inträffar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0