blev inget mer igår fick feber

igår for vi ju iväg och hämta en ny bil blev en vento bild kommer jag lovar kommer in i kväll....

sen efter det åkte vi hem och rikard´s mamma tog med sig vinter däcken hem till värna, rikard och jag gick upp och gav vincent lite mat och efter det bar det av till stångåstadens kontor i ryd för att hämta ett låne lås till tvättstugan så man kan bpoka tvätt då efter som vi inte har något tvätt lås och det tar två veckor innan det kommer ett. efter det åkte vi till stångåstadens bo butik och skulle hämta en ny hd kabel till boxern efterson den vi har inte funkar. och blev visst lite mer vi köpte där. två silikon grepp saker till ugnen och ett förkläde för 50:- och en tvättmaskin som kommer inom 6 veckor jippiii....

sen åkte vi hem till mina föräldrar och mamma fick gosa med vincent lite och vi lasta i en tv och 4 stolar och en förvaringslåda mycket stor en i vår och i pappas bil och sen brumma vi ut till värna utan att dom visste det hihi busiga är vi..


sen när vi lämnat allt i värna var det bara att åka tillbaka till ullstämma och umgås en kortis och vincent fick hälsa på sina morbröder för dom skulle måla en vägg hos mamma och pappa.

rikard och jag hämtade ett tvbord och en kniv och två påsar med galgar sen åkte vi hem. börja med middagen och det blev grönsaks soppa satt och kolla på sveriges värsta bilförare poch sen skulel vi se lyxfällan jag såg halva sen fick jag en febertop och somnade....

minns inget mer av kvällen igår....

kommer bilder under dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0