BVC

idag bär det av till berga igen. härligt ska till bvc med lillemannen han ska på 6månaders läkarkontrollen och sen även vikt och längd så klart...
vincent var så duktig på bvc han bara skratta och lekte hela tiden. och prata så klart det gör han ju hela tiden.

allt så bra ut och läkaren var kanon nöjd med vincent och sa att han var en riktigt fin pojke och att vi skulle vara stolta över honom ich det är ju klart att vi är.

dagens mått och så på bvc vart dessa:

längd: 69cm

vikt: 8230 gram

huvudomfång: 45cm

efter bvc for vi ut till maxi och handla till fredagen skulle badat med maria men bidde inte så fixar det nästa vecka. sen åkte jag till mamma och pappa och hämta en massa saker och sen hem och käka lunch

efter det gjorde jag mig och vincent klara för avgång för vi skulle till stan med yia-ting och max och göra stan osäker.

sen när jag kom hem var det dags för mat.

haft en kanon dag verkligen



mammas sötis och pappa ligger där bakom med och halv sover


måste bara lägga upp en bild till. denna satt i trappen när vi kom ner till porten gud så löjligt



men hallå fattar nada... och om det är grannarna jag ringde på sist vad fan ska man göra komma ner vid midnatt med en trött vincent på armen och snacka med as packade fjortisar som knappt fått hår mellan benen nej skyll er för fan själva om ni ska livas tyst ska det vara när folk ska sova i alla fall.. spela musik ja visst men för fan visa hänsyn och respekt till alla andra i huset



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0