det var tisdagen det

jahopp då har man gjort det man skulle idag då. jag har varit i väg med christina och handla på öb lite rengörings saker som tog slut när jag flyttstäda och sen katt mat och stearinljus och en propp till vasken. sen åkte vi till willy´s och köpte kyckling file och högrev.

så snart blir det till att göra kött pure och även kyckling pure det älskar vincent har provat det på burk reda och han är tokig i det.

just det ja vi la upp bilen på blocket idag den är för dyr i drift tyvärr ska köpa mindre bil istället.

så när jag kom hem hade rikard haft mail kontakt med en kille från örebro som kommer hit i morgon kväll och tittar på bilen och kanske köper den.

sen så satte jag igång med att rengöra toaletten för det behövdes verkligen efter som det inte var flyttstädat här tyvärr....

och i morgon kommer även rikard´s mamma och pappa hit på förmiddagen och fikar och lämnar gardiner som hon har tvättat och strukit åt mig tack snälla svärmor

sen ska vi åka till mina föräldrar och hämta sommardäcken till bilen med.

idag har dom även bytt vårat lås så nu har jag alla nycklar och kommer in på vinden.

resten av kvällen blir nog otroligt lugn tror jag.... ska se desperata hemmafrua dock det är ju mitt måste sen ska jag sova tidigt.

det var allt för idag.. slänger in två kort jag hitta när vincent leker med sin farfar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0