en ny möbel i hemmet

efter att man bakat klart åkte vi hem till mina föräldrar och skulle hämta en borrmaskin och sen en skänk som vi ska ha i vardagsrummet. vincent fick chansen att umgås med mina föräldrar lite med helt underbart och vädret är ju perfekt...

sen hem och kolla på jerry springer och satte ihop skänken och hann precis klar med den tills fuskbyggarna började så det är ju kanon,  har ingen bild på skänken än inte orkat ta någon kommer i helgen lovar det...

men har lite andra mysiga bilder på vincent från idag i alla fall



vincent och pappa





jag kan visst köra i smyg





cooling i pappas solglasögon




vincent gosar med sin mormor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0