flyttstäda tråkigt

hopp idag bär det av till berga igen. rikard´s mamma och pappa kommer in idag igen för att hjälpa oss att städa.
rikard och jag åkte till pappa först och fixa lite räkningar och hämtade verktyg och stege medans rikards mamma och pappa tog med sig lilleman till berga och påbörjade städningen.

när vi kom till berga var allt nästan klart och jag satte igång med tvätten så att allt var upptvättat och klart. bäst att passa på medans man kan. sen så städade jag badrumet och rikard åkte iväg och h'ämta soppsäckar på biltema för det hade vi glömt. sen fick vi inte plats med allt från källaren och så. så det blir visst en tur i morgon igen tar då även och dammsuger och tvättargolven i vardagsrummet och i hallen sen är vi klara för oss....

när vi kom hem igen satte jag och håkan ihop spjölsängen och gjorde den fin till vincent och sen så fixa vi lite här hemma. bilder kommer jag lovar...  snart förhoppningvis hinnner jag det nu i påsk annars blir det efter påsk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0