försäkringskassan

ner till stan idag då och träffa christina kl 10,30 på försäkringskassan. rikard och jag var där i fredags och skulle fixa vårat bostadsbidrag men hade glömt kontraktet hemma så jag skulle komma ner med det och komplettera med den idag. sen så gick jag och christina på stan medans rikard och vincent var hos åke och umgicks lite.

titta i diverse butiker och så och hitta lite roligt att titta på och sen gick vi ner till sallads baren som är under burger king och där tog jag en liten sallad och i den valde jag att ha sallad, gurka, majs, räkor, rostbiff och krutonger och till det hade jag rohde island vet i fan hur det stavas med den dressingen hade jag i alla fall till och sen en sprite zero. mums så gott och mättande det var det stället kan jag verkligen rekomendera och christina tog en liten taco´s för 19:- klart värd för en liten lunch...


sen gick vi till myrorna och där fyndade jag två saker faktiskt. del två lampor till fönstret i vardagsrummet och sen en present till rikard.. bild kommer lovar....

christina köpte en kruka och ett bord. sen körde bernta mig till priso där jag mötte upp vincent och rikard... sen så åkte vi i väg och fixa lite skriver mera sen om vad jag mer har fyndat och då kommer alla bilderna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0