FREDAG


hopp då var fredagen här och idag blir det en slapp dag har ont i käken men men thats life. rikard skulle ta tvättstugan idag kl 10 så det blir skönt och sen så måste vi röja klart här hemma de sista kartongerna ska kastas och tavelram och massa annat skit rent ut sagt...

vincent är på ett strålande humör idag och det är underbart..

vädret är inte på min sida idag märker jag det snöar sen regnar det sen är det sol och så där håller det på.... ska ner till närbutiken sen och handla lite till kvällen så fort vädret tillåter..

i morgon kommer simon äntligen hem från skolan men bara under dagen sen åker han hem igen på natten suck men men ska träffa honom i morgon kväll.. han är en av de bästa vänner man kan ha.

middagen idag består av:

fläskfilé, kall sås kommer bilder på den snart och sen croketter..

sen blir det att titta på talang och modern family på fyran och sen slappa...

bye bye



mammas glad buse




den ena kalla såsen chilicurry fast utan chili



den andra såsen mycket god den med



inte vad jag beställde... ta bort pommes så är det rätt suck




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0