grilla

nu är vi i värna äntligen va skönt att få komma ut till landet. mötte upp rikards mamma och pappa i skägget för jag hittade en säng till dom på blocket som de skulle titta på...
dom bestämmde sig för att ta den men ska hämta den på måndag.

vincent leker med sin farmor för fullt här och har även precis ätit mat blev kyckling pure och broccoli pure och till dessert fick han aprikos pure med



mmm ge mig min mat farmor

rikard ligger under en bil igen då mercan har tappat sitt avgasrör jippi en till och sen våran med är på väg suck jag hatar bilar men men man måste ju ha dom...

senare blir det att tända grillen. skriver mera sen.


ska även träffa simon idag jaaa äntligen fan ska bli så kul att se honom igen som sag han är en av mina bästa vänner och helt underbart snäll.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0