gud vad fort tiden gick igår.

var ju som sagt hos mina föräldrar igår då och hjälpte dom med att lägga upp en massa saker på blocket. vart 12 anonser så det tog ju sin lilla tid men men vad ska man göra...

sen sortera vi inne på vinden med av mina saker som ska kastas lite kläder och en jävla massa nallar så bye bye nallarna....

mamma bjöd även på mat min favorit så klart blev dansk husmanskost.

hakkebøf
, färsk potatis, skysås och sen hade mamma och de andra stektlök och rårivna morötter och ej förglömma det stekta ägget ovanpå biffen.. mumma älskar det mmmm


fick med oss lite lampor hem två natt lampor kanon fina ingen bild än kommer fär det är klart och sen en lampa att ha ovanför köksbordet och den kommer det bild på så himla snygg verkligen...

lille vincent har sov vägrat idag bara sovit små snuttar som mellan 10 och 20 min men men han somna till kvällen i sin pappas famn söt ungen min

kollat på 24 och sen ballar av stål idag... älskar säkerhetsmannen och en jobbig jävul hehe jobbit va

blev sen tidigt i säng migrän så kunde inte titta knappt ville bara spy men men


det var gårdagen det bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0