hände visst lite idag

började dagen med att vakna kvart i fem av att lille mannen var ledsen så han fick komma in till oss och då somna han om men inte jag hihi... jag gick upp vid halv sju och vincent och rikard vakna vid halv nio...

sen ringde jag vid 10 på en annons om en hopp gunga jag såg igår kanon fin så den gick jag och vincent och kollade på plus att vi titta på en lek filt med.

sen när vi var klara där och dom bodde grannar med oss nästan ska tilläggas. men men när vi kom hem var det lite mys och sånt och sen var det dags att ge sig av för rikard´s mamma och pappa ringde och sa att bilen inte funkade gick inte att få ur växeln eller något. så på med kläderna och sen åka iväg...

när vi komtill grebodärdomstod så börja rikard kolla lite och smörjde upp spaken och vips så funade det igen efter att han med våld fått ur växeln med.

sen åkte vi med hem till värna och käka köttsoppa och umgicks lite

sen kom vi hem och åt köttfärssås och pasta och sen tittat tv...


här kommer bilder från dagen bye bye



vincent i gåstolen hos farmor och farfar



telefon???



vad glor ni på



lek filten vi köpte



trötter



hoppgungan



hopp hopp



ja han hade väldigt roligt



mammas lilla LHC supporter


Kommentarer
Terese

Har du köpt hoppgunga och gåstol?

2010-04-20 @ 21:31:08
madeleine

ja hoppgunga har jag köpt nu men gåstolen är en vi hade i värna som vi fått av rikards kusin som vi tänkte att vi skulle ha där.... måste ha en hemma med

därför letar jag efter en till gåstol

2010-04-21 @ 10:04:59
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0