hemma igen

nu är vi hemma efter våran tur till landet. svängde förbi putte och sa hej på hemvägen och sen vart det en snabb sväng till öb med.

köpte helgmys och papper och annat skit. men men farligt där plus att de gör om där inne så man går vilse hur lätt som helst.

väl hemma gjorde jag först i ordning en omgång kycklingpure till vincent.

sen gjorde jag mat till oss. dagens mat blev kyckling wok och nudlar mycket gott. sen såg vi på talang och ja jag somna var dö trött efter att ha varit vaken sen kvart i fem.

vincent hade roligt i värna med idag han har lekt hela tiden slänger in bilder vi tagit idag



kan hålla själv farmor



lek i baby gymet





tittut



mammas sötnos




mina nycklar



mmmm mat



ge mig maten



deras katt tarzan inspekterar vår bil



skönt att rulla i jorden



mmm ingen kan se mig



busted



min älskling... älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0