jag är så jävla rädd

fick ett mail från thea idag på morgonen om att de ville ha mitt nummer
så det fick dom och sen gick det bara en eller två minuter så rigde dom där ifrån och förstod hur rädd jag var och så.

kom överens om att jag skulle komma kl 2 idag på en undersökning i alla fall och hon skulle säga till tandläkaren att jag var livrädd och så får vi se hur vi gör efter det...

usch jag är livrädd verkligen hatar detta

glad att jag har rikard för han finns alltid vid min sida och stöttar mig

vill inte gå och ha ont hela tiden....

håll tummarna för mig idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0