laga bil idag igen

idag bär det av ut till värna igen. vincent har sovit i värna för vi ska ju dit idag igen och laga svärmors bil hon har tappat avgasröret. så först ska vi köpe en svets..

vart så för bannade på grannarna igår dom hade fest så det dånade i huset så var tvungen att ringa störningsjouren om det.. jaja ville bara säga det.

vincent har haft det kanon på landet och rikard och jag fick sovmorgon till halv nio underbart....

håkan och rikard har lagat bil och vincent och jag har umgåtts med svärmor...

här kommer bilder från dagen underbara bilder



svetsaren och hållaren



svärfar håller i röret så inte allt går av



mammas sötnos



myspys med farmor



underbart väder med vincent älskar det



vincent tar farfars näsa hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0