långfredagen

då är det långfredag och vi fortsätter här hemma med att packa upp alla sakerna. det är så himla mycket att göra hela tiden. verkar inte finnas ett slut på alla dessa kartonger över allt men men kanske ser man ljuset i tunneln snart. i morgon kommer rikard´s mamma och pappa och hans storebror hit och min mamma och pappa kommer hit med så ska vi alla äta påskmat ihop ska bli hur kul som helst det tuffa är bara att vi måste kommit i ordning helt och hållet tills dess.... bara att lägga i turbo växeln och tuta och köra så det heter duga.


kommer efter påskhelgen att lägga upp bilder från flytten och på hur nya lägenheten ser ut jag lovar.

vi har inte något förråd ännu eftersom nycklar saknas och ska efter påsken nu få ett cylinder byte.
så vart ska man ställa alla tomma kartonger då?

jo i badrummet och det ska ni få en bild på med i morgon när allt är klart hoppas jag hihi


nej nu måste jag jobba... puss och kram bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0