lilians bil

idag ska rikard hjälpa lilian med hennes bil den låter riktigt rolig måste jag säga den låter som en tonåringsbil. så rikard ska fixa avgas systemet på den.  så jag stannade kvar med lilian och fikade och pratade lite. måste säga att det är en av världens underbaraste människor. hälsa på hennes söta kisse katter sötnosar verkligen. sen fick vi en himla massa fina kläder till vincent med tack så hemskt mycket jätte snällt verkligen


sen efter att vi var klara med hennes bil åkte vi och handlade lite och sen åkte vi hem.

väl hemma kom mamma och pappa och hämtade alla våra kartonger gud så skönt att bli av med dom efter som mamma och pappa flyttar i sommar så behöver dom kartongerna så vi slapp dem haha....

resten av kvällen blev lugn kollade på sveriges värsta bil förare och sen lyxfällan....


natt natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0