lördagen då

idag har jag varit så in helskotta lat att jag inte tagit några kort så det får ni klara er utan idag haha

vakna kl 7 av att min underbara son ville komma upp. rikard gick och hämta honom sen hade vi som alltid familjemys. sen gick jag upp och gjorde en flaska till vinent och sen satte jag igång med att diska. efter det var det frukost lite tv tittande och sen skytte trafik till tvättstugan. sen upp och vika all den förbannade tvätten suck men men måste göras. sen bidde det lunch hitta lite rester. resten av dagen har varit lugn och det kommer även kvällen bli vad jag vet men men skriver mer i kväll innan jag går och lägger mig


bye bye

mamma älskar dig vincent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0