mammas lilla hjärta

var ju som sagt på bvc igår och han fick dos 2 av sin vaccination och så klart fick han ju hör feber på kvällen.så han fick en panodil och sen somnade han väl vid tio eller elva minns inte riktigt. men men han vakna väl igen vid två och fick då gå och hämta honom och han var glödhet och jätte ledsen fick ligga i vår säg på min arm och sova. sen vaknade min lille prins igen id halv fyra tror jag och då gjorde vi en flaska till honom och sen fick han en ny blöja passade då på att ta tempen på honom och ojojoj 38,7 han som brukar ha 36,0 fick då en panodil supp och sen så somna han en timme igen och sen upp och kolla på tv och mysde bara han och jag så rikard fick sova lite. kollade på CSI och sen på barnkanalen...


sen somnade lille vincent och väl innen i sängen vaknade han igen och somna igen och höll på så till kl7 då gick rikard upp med honom och gav flaskan och lät mig sova lite...


kollade tempen vid tio och då hade han 38,2 så det hade bara gått ner med 05, grader på 6 timmar inte mycket det.

så idag blir det en mys dag hemma med familjen tycker jag....

skriver mer i kväll...

puss och kram




mammas pojke


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0