ojojoj vad hände med denna dagen?

hopp åkte ner till stan till kl tio och skulle fixa bostadsbidraget idag till nya man tro fan att man glömde att ta med kontrktet med får åka ner på måndag med det. sen gick jag och vincent på stan medans rikard åkte till sin morbror.

inföskaffade mig lite privata saker på diverse kläd affärer och sen blev det en tripp upp till seb och satte in pengar på vincent´s sparkonto.

sen gick vi runt lite på stan ochbtralla omkring sen kom rikard och hämta oss. och vi åkte hem till lambo och lämna vagnen och for iväg till berga för vi skulle till bvc idag....

på bvc såg allt bra ut och hon skulle skriva ett meddelande till läkaren på pnut och har han inte ringt på måndag kommer jag ringa henne och sen ringer hon till honom...

annars gick allt kanon på bvc idag. vincent fick sin andra dos vaccin idag och hon var ensam så hon fick ta en spruta itaget annars brukar de vara två som sticker samtidigt. vincent blev lite ledsen men inte länge. var värre här på kvälllen och han fick lite feber så han fick en panodil supp och sen har han sovit ett bra tag nu....


han vakna här vid kvart över tio och fick sin flaska och kommer säker snart att somna igen...

mätningen på bvc såg ut som sådan:

vikt: 7570 gram

längd: 69cm

huvudomfång: 44cm


blir ingen bild på nya bilen solen ville inte titta fram när vi ville. kommer en bild nästa gång vi tvättat bilen i stället...


dags att sova natt natt


Kommentarer
Terese

Lite privta kläder bör man ha i sin garderob :)

Kram

2010-04-09 @ 23:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0