orkade inte igår

blev ju inget inlägg igår pallade inte med det. men men igår släpade foten på mig och kunde knappt gå
och idag är den helt normal.
dagen igår vart bäldigt lugn annars satte upp en hylla i vincent´s rum så vi fick upp våra pärmar och foto album i alla fall... jävla skit väggar går ju fan knappt att borra i skiten

sen på eftermiddagen runt fem åkte rikard och hämtade daniel och så umgicks vi med honom lite och käkade mat. fixade stuvade mackaroner och stekt falukorv.

igår berättade jag för rikard att jag gått med tandvärk sen veckan innan vi flyttade inte vågat innan för jag visste att han skulle dra mig till tandläkaren direkt.... och jag hatar tandläkaren har en sån jävla rädsla och litar helt enkelt inte på dom mer....

mailade till thea tandhälsa och förklarade för dom hur jag kände mig och hur rädd jag var ochsa att jag vet att man kan få hjälp med terapi.


resten av kvällen var lugn och harmonisk kollade på fuskbyggarna och vincent somna vid 22.00


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0