påskafton

då har påskaftonen gått och är nu avklarad och när kl var 12.00 hade vi packad upp den sista kartongen jippi.. rikard tog vardagsrummet och jag sovrummet och sen röjde vi som fasiken. strax efter 12 kom rikard mamma och pappa och bror och vi började med maten och förberedde allt och duka så det var klart när mina föräldrar kom. vi hade sagt kl 14:00 skulle vi äta.

när mamma och pappa kom hade de med sig en blomma till mig och rikard som charlie inte får äta på... och sen ett påsk ägg till lille vincent med.

av rikard´s mamma och pappa fick vincent två LHC-nappar och en LHC- nappflaska i påskägg

buffén vart kanon och alla var nöjda och belåtna. tack för all hjälpa av alla för att ni har hjälpt oss att göra detta möjligt....


som jag lovade igår kommer här bilder från hur badrummet ser ut med alla tomma kartonger och lite från hur det ser ut hemma nu och från vincent´s ena påskägg..



vardagsrummet




köket





sovrummet




en del av påskägget från mormor och morfar en bil så är mycket populär



en tröja mamma och pappa köpte i danmark



baksidan av tröjan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0