rolig dag idag

idag ringde jag till stångåstaden och vårat tvättlås är där nu så ska väl hämta det nästa vecka och sen ringde dem från crendo dom och kom med våran tvätt maskin så som jag längtat. den är så fin



på kvällen var det dags att knata bort till underbara ewa på partylite visning. och farligt är det med för en som jag som är ljusfreak men köpte lite värme ljus med doft ekonomin tryter. ska ju iväg på smyckes party på söndag och köpa present till rikard.


tack för en underbar kväll ewa det måste du snart göras om...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0