samma tråkiga söndag som alltid

idag har vi varit i skärblacka och hämtat däck till bilen kanon snygga och ja det kommer bilder på bilen i detta inlägget bra va?

sen for vi ut till ullstämma och hämta en kartong som jag hade där med lite saker i och sen lämnade vi även våra däck i pappas garage så länge och sen åkte vi hem för att göra en flaska till vincent.

efter detta for vi ut till mantorp och till city gross och handla och fy fan var inte billigt där åker inte dit igen på ett bra tag stannar på maxi faktiskt.... 

men men mat blev det och gott blir det med...

middagen idag består utav fläskytterfilé, croketter och creamy pepper sås

ingen bild på det sorry men men...

här kommer bilderna på bilen i alla fall



vår fina vento



nya fälgarna



vår bil bakifrån



invändigt med kromade mattor




min älskade fästman love you




resten av kvällen var lugn såg på 24 bla

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0