skärtorsdag

idag blir det att göra det sista i berga och sen lämna nycklarna till st¨ångåstaden för gott kommer aldrig mer vilja bo i berga. pappa kom och hjälpte mig och rikard få hem det sist. sen bar det av hem och lämna allt konstatera att de lås vi hade till att hänga i förrådet inte passa hålet var för litet så pappa åkte och köpte ett nytt och tog vårat i stället. och vi åkte och handla på maxi oxh sen när vi kom hem var det bara att fortsätta packa upp kartonger. inte mycket kvar nu kan jag säga hahah


skriver mer i morgon bye bye

älskar dig vincent som bara den du är verkligen mammas lilla ängel är så lycklig för att jag har di utan dig skulle det finnas ett tomt rum i mitt hjärta. du och din pappa är mitt liv, mitt syre ja mitt allt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0