skilda vägar idag

usch idag var det så mycket som skulle göras så rikard och jag fick dela på allt. rikard och håkan åkte och hämta en säng som hans mamma och pappa köpt och åkte med den till värna och jag och rose-marie åkte til ikano och till mazi och handlande. skulle kolla efter kläder till mig på ikano men handlade ett par skor till vincent istället kunde inte låta bli dom efter att jag såg dem



dessa tossingar kan man ju inte bara neka till... mee love theme.

annars har dagen idag varit lugn. så det var väl allt för idag bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0