tidigt dag idag

vakna väldigt tidigt idag solen hade inte äns kommit upp när man vakna. lille mannen låg och grät i sion säng så då var det bara att gå upp, ny blöja och mys i mamma och pappas säng. vincent somna tillslut i min famn ochsåg så himla fridfull  ut. men jag somna aldrig om igen för de där jävla fågel helvetena ska ju sjunga så in i helskotta högt suck.. jaja när kl var halv 6 gav jag upp och då ska i tillägga att jag hämta vincent kl 4...


men men la ner vincent på sin egna kudde som han har hos oss och sen satt jag bara och kolla på hoom hur fridfullt han låg och sov....

mammas älskade hjärta älskar dig så himla mycket vincent.



sover så fridfullt so en ängel..


resten av dagen idag består i att vi ska åka till mamma och pappa runt elva och vara där ett par timmar och hjälpa dem med att lägga upp saker på blocket och så sen blir det lite met där och mys. mamma hade lagt undan lampor och glas till oss tack tack kort kommer på det när vi kommer hem.

mamma har en lång lista med saker som ska säljas så ska plocka fram allt det, ta kort och sen göra anonsen och sen ringa och betala anonsen med.. kommer ta sin tid men men det är det värt.

dag för frukost för lillemannen nu då. blir gröt med katrinplommon pure till...


puss och kram...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0