Tisdag

idag vaknade vi kl 09,00 tack för sovmorgonen vincent det tycker mamma och pappa om. vaknade av att han låg och skrattade och pratade högt i sin säng. sen var det bara att gå upp och rikard gav honom gröt och jag fixade lite. sen vart det att diska och så innan frukosten men hann inte med frukosten för sen ringde områdes ansvarige och sa att han var på väg för att kolla på de fel vi upptäckt utöver alla annat. och kom fram till att hallen kanske ska tapetseras om, plus att vi ska få nytt avloppsrör till badkaret, nya badrums skåp och nya galler till skåpet att ha kastrullerna på i köket.

sen gick vi upp och kolla i förrådet och det visa sig att vi ha vårat förråd i den delan som vi inte kan komma in i hihi men han öppnade så vi kunde se vilket som var vårat och det var fullt med saker där i men det visste jag redan för det hade den förra hyresgästen redan berättat för mig.

sen kommer även låssmeden hit och vi ska få ett cylinderbyte med nya nycklar jippii äntligen och sen ska jag även träffa christina idag. och fixa lite saker plus att hon har bakat pizza bullar till oss mums tack tack.

vincent sover varje natt nu i sin säng i sitt eget rum utan problem. lägger honom runt tolv och sen sover han till mellan 7-9 så det är ju helt underbart.


charlie trivs som bara den i nya lägenheten han är mycket lugnare nu och mer harmonisk.

men men numåste jag göra mig i ordning. hörs senare eller i morgon

har lite filmer med på vincent men vet inte hur man gör för att lägga in dem. om någon vet säg till mig då....


slänger in fem bilder här med på vincent











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0