underbar dag idag

vakna av strålande sol och knallblå himel och vincent´s ljuvliga skratt kan dagen någonsin börja bätter än så?

i detta finna väder idag tror jag det kanske blir en promenad i området beror dock på min kompis special veckan om den ska jävlas mer eller ej och sen kanske lite städ här hemma dammsuga lite kan behövas nu tror jag.

ska även ta och diska nu på morgonen pallade inte igår hade ju jordens mensvärk men men shit happends...

igår hade mamma och pappa sista visningen på lägenheten och budgivningen pågår just nu och bör vara klar idag och kontrakt skrivs iså fall i morgon. spännande men ändå konstigt...

jag har levt hela mitt liv i ullstämma ända sen 92 då vi flytta från ryd, alla minnen är ju där ifrån och alla familje middagar och julafton ja allt. var konstigt att slå upp lp bostad förra gången den komoch se att det där är ju mitt hem fast jag inte bor där... men men en femma är lite stort för 2 personer kanske hihi... kommer bli bra i slutändan bara konstigt att det snart inte kommer finnas kvar i vår familj.


försöka få tag i en borrmaskin idag kanske och få upp lite hyllor kanske? hoppas jaja vi får se vart dagen för oss nu ska jag göra gröt till lillfisen och sen diska...


see  ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0