värna och byta däck

idag bar det av ut till värna och bytte däck på vår bil (bytte till däcken som är på bild på tidigare inlägg) , på rikard´s mammas bil och sen på hans brors bil med. lånade med oss pappas muttersmack och så. tog lite tid då två däck vägrade totalt att släppa men skam den som ger sig.

hade en underbar dag i värna i solen och så och vincent fick gosa med farmor, farfar och farbror och det var kul. mamma sov i soffan med migrän hmm....

sen åkte vi hem och käkade lite mat. blev korvstroganoff och pasta till middag idag det var gott det med vincent är inte längre besvärad av sin tand nu där den är på väg och det är skönt det,,,,


i morgon ska jag träffa christina....

kommer lite bilder på vincent i sin outfit för dagen han är så söt i denna dress som mamma och pappa köpte i sthlm





mammas lilla sheriff så söt du är mitt älskade hjärta



så himla söt du är




sötis....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0