Värna

sitter i värna och umgås lite. rikard hjälper sina föräldrar med att ställa upp en tv och så...

åkte hit utan att de visste något och hade köpt med oss lite lunsh blev kycklingklubbor från ica i ekholmen alltid lika goda och sen baguette och sen två kalla såser något nytt märke den ena var en bearnaisem och den andra en chilicurry kommer bilder på flaskorna när vi kommer hem..

sen hade vi med oss en bäddmadrass till deras säng med som vi skaffat åt dem från min mamma...

sen har vi fixat lite papper idag och lite andra saker med.

resten av dagen blir nog lugn middagen idag består av kyckling wok....

hörs när vi kommit hem bye bye


slänger in en bild som redan finns här kanske det märks




här är du inte gammal mitt hjärta bara en månad drygt...

mamma älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0