10e augusti och stockholm

rikard överraska mig i går kväll med att vi ska till stockholm jippii fan så kul.

så idag gick vi upp tidigt vid 06.30 åt frukost och gjorde oss klarar och gjorde i ordning vicent som ska vara hos sin farmor och farfar.

först å¨kte vi till skägget och hmta pengar hos mamma och pappa sen åkte vi och hämtade daniel och tankade sen åkte vi alla och lämna vincent i värna och sen bar det av till storstaden.

tog rast på nyköpingsbro och handlade godis på godisbron mumma....

sen letade vi parker ing i sthmla men hitta ett parkeringhus som vi tog så länge så vi kunde käka och sen flytta bilen.. åt mat på jensen´s böfhus underbart gott mig älskar det gott gott



rikard på jensen´s



en bild från resturangen....

efter att vi käkat löste vi ut bilen fy fan vad dyrt 1 tim 20 min blev 108:- sen åkte vi till brommaplan och parkera i fem timmar för 50:- och lösta klippkort till tunnelbannan.

efter att vi kommit int till stan igen gick vi omkring och kollade runt lite och shoppade på hötorget köpte: kantareller, sparris, bigaråer, blåbär och vindruvor. sen gick daniel ner i saluhalen och köpte en konstig drick som heter inca cola och den smakar som smält piggelin typ





sen såg vi som vanligt de roliga gubbarna i sthlm dom som ska föreställe guldiga dockor eller statyer



gubbe 1



gubbe två



vid 7 åkte vi hem. har haft en underbar dag och i morgon kommer min lilla prins hem igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0