17e augusti



idag är rikard i vrna och mekar bil och jag är hemma med vincent som är sjuk. min lilla plutt.
så vi har varit hemma han och jag och haft det mysigt och fixat lite saker här hemma. sen öppnade sig himlen och det åskade och blixtrade som bara fasen här och regnet ösde ner.

yia-ting kom upp en sväng efter jobbet och och umgicks lite sen hämtade andreas henne och strax efter det kom rikard hem.


middagn blev pizza idag ifrån pizza och kebabhuset så himla gott och massor av pålägg på pizzanb med. mumma mig älskar det gott gott



rikards pizza



min pizza


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0