19e augusti-- ajajajajaj

börjar dagen med ren och skär otur. vi ligger alla tre i sängen och gosar sen vill helt plötsligt vincent sitta upp inga problem. en stund senare kastar han sig bak och träffar min läpp.
hela munnen fylld av blod på några sekunder och resultatet vart dubbel fläskläpp.


min läpp 12 timmar senare. inte lika svullen mer



fint sår blev det med



och så får man dricka te med sugrör för det gör så jävla ont.



på förmiddagen åkte vi ner till stan för jag hade bokat  tid hos min bm lotta för min mens är 9 veckor sen jippii nej för jag vill inte vara gravid inte nu i alla fall. men testet var negativt precis som de andra tre som jag tagit hemma varit så vi bestämde att jag skulle göra ett nytt om 2 veckor och ul i fall det är negativt igen.
efter att vi varit där gick vi till bosses och köpte varsin glass ch sen satt vi på en bänk och när vi gick tillbaka fann vi mamma och pappa sittandes utanför bosses och äta glass så vi höll dem sällskap och vincent vart så glad för han fick ju smaka massor av glass av mormor.... sen gick vi en sväng på stan alla sen åkte vi hem till var och en.

när vi kom hem var det dags för vincent att äta mat och sen leka lite. sen såg jag att min fotobok hade kommit äntligen gud så fin den blev jag älskar den..




vincent´s lunch (örtagårdsgryta)



mammas sötnos




hmm vad har du för hyss på gång



mamma älskar dig min skatt


senare på kvällen åt vi middag kyckling wok och daniel var här en sväng och hälsade på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0