7e auguti

oj den här dagen blev inte vad man väntat sig.

på morgonen vakna jag och mådde illa men fortsätter med min medicin fast besluten om att ringa vc på måndag.

äter min frukost och tar mina piller och ska göra mig i ordning så vi kan åka till värna.

kommer inte långt kom till sängen sen vänder sig magen och efter ett tag kommer rikard och jag överens om att han ska åka ut i förväg och att jag ska komma med bussen på eftermiddagen till värna.

skulle med bussen vid tre till värna men ringde 1177 vid 13 tiden för att prata med dem om  min medicin och berätta att jag ej behållt mat på nästan en vecka och sen en massa annats och då beslutar dem att jag ska till jouren så ringa mamma och pappa och se om pappa kan köra mig.

pappa hämta mig vid kvart över två och körde mig till sjukan där dom låg efter i schemat men istället för att komma in 14.45 kom jag in vid 15.30 och fick veta att jag fått en allergisk reaktion på medicinen och att jag ska avbryta den direkt. sen sä'ng liggande läge resten av dagen...

ringa rikard och säga att jag inte kommer sen låg man och sov hela dagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0