fredag den 6e augusti

idag är det vincent´s nio månadersdag.. gud kan inte fatta vcad tiden springer iväg.. känns som om man precis fått honom ju. han ålar sig fram som bara den är snabb som sjutton.

idag tog rikard med sig vincent till värna för att jag mår skit av min penicilli så jag är strandad i soffan...

dagen har gått åt till att sova och ta det lungt..


rikard ringde på kvällen och sa att han måse ut i morgon igen och kolla om vincent kunde stanna över natten och det är ju inga problem.

så var den dagen....


kommer inga bilder på ett tag nu ska lära mig min kamera bättre först


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0