norsholm..... grillkväll

idag har vi varit med mamma och pappa till köttbutiken i norsholm och åt god mat för mamma hade bokat bord där till oss alla på grill buffé dom hade tackar tackar... gott gott var det vi fick grillad entrecote, oxfilé och   oxfilén var det godaste jag ätit så mört och gott mumms..
till köttet serverades potatis sallas, klyftpotatis, skogssvampsås, beranaisesås, vitlökssmör, persiljesmör, sallad, fanns även som man kunde får på beställning 250 gram hamburgare.

vincent är hos farmor och farfar över natten så rikard och jag fick lite tid för oss själva.

som jag skrev för ett tag sen har vi även bytt bil kommer bild på den i detta inlägget med.



gröna faran





rikard och mamma




lilla jag



jag och min pappa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0