nya leksaker???

börjar dagen med att åka till maxi och handla hem till denna veckan och sen hem med all mat och lägga in i kylen och frysen för att sedan åka direkt till kenna i skägget och hämta honom och michelle och köra dom till vc för min stackars bror han tennis armbåge.

efter det åkte vi till ikano för att snacka lite med 3 och det slutade med att rikard och jag har nya nummer och nya leksaker

på kvällen träffa jag yia-ting och maxen en snabbis och snackade lite skit....

nu kommer en massa bilder från dagen med nya leksakerna och på underbara söta prinsen vår....



min leksak en HTC wildfire (ingen spricka bara ett katthår)




baksidan va min htc färgen är mocca



rikard´s leksak en experia x10 kritvit



baksidan av rikards tele



prinsen



fästmannen



sötnosen







båda mina prinsar



nya krokarna i badrummet,,,, blev två sånna



kan rekomendera denna smoothie underbart god med ananas och mango smak...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0